ARTIKEL MENARIK MINGGU INI
rakyat Malaysia menjana RM130,000...[baca lagi]
Adsense mampu jana pendapatan...[baca lagi]
cara buat duit paling senang di dunia...[baca lagi]

Ingin berkahwin? Haram hukumnya jika anda tidak mampu walaupun anda mudah gersang! Anda harus mampu!

30 June, 2008

Buat Duit Dalam Unit Pound Sterling

Untuk post kali ini, saya akan membongkar satu rahsia yang ramai tidak tahu tentangnya. Dan mungkin anda terkejut dengan tajuk post ini. Baiklah, apa yang saya akan kongsikan dalam artikel ini adalah berkenaan dengan cara nak buat duit bukan dalam unit US Dollar, tapi dalam unit Pound Sterling! Ya...Great Britain Pound!

Ia adalah sebuah program jana wang yang sangat-sangat mudah! Ini kerana, anda tidak perlu membina blog berkualiti atau laman web yang canggih! Jadi, apa tugasan anda adalah anda hanya perlu membuat carian sahaja dari Browser IE7 anda!

Program ini dikenali sebagai MySearchFunds yang telah bekerjasama dengan Syarikat Yahoo dan juga Google! Jika setiap hari anda membuat 50 carian melalui search tool yang disediakan, anda akan dibayar purata 0.42~o.47 pound sehari dan sekurang-kurangnya *12.60 pound (0.42 x 30 hari) sebulan! Ia sejumlah dengan RM75.60. Seronok bukan? Bagaimana jika 70 carian sehari? 100 carian sehari?

Bukan itu sahaja, ketahuilah bagaimana anda boleh memaksimakan pendapatan anda dalam program ini. Anda dicadangkan tidak mengklik link ini jika anda takutkan duit!
Barang sesiapa yang tidak dapat buat duit walau satu sen pun di Internet, maka dia adalah golongan yang rugi!