ARTIKEL MENARIK MINGGU INI
rakyat Malaysia menjana RM130,000...[baca lagi]
Adsense mampu jana pendapatan...[baca lagi]
cara buat duit paling senang di dunia...[baca lagi]

Ingin berkahwin? Haram hukumnya jika anda tidak mampu walaupun anda mudah gersang! Anda harus mampu!

29 June, 2008

Buat Duit Dengan Program Affiliate

Tahukah anda? Terdapat seorang daripada rakyat Malaysia mampu menjana pendapatan sehingga $43,000 (RM130,000) sebulan menerusi program affiliate yang disertai oleh beliau. Dan yang menariknya, beliau tidak pernah memiliki program affiliate sendiri.

Apakah Program Affiliate?
Program Affiliate adalah program perkongsian keuntungan antara webmaster dengan rangkainnya dengan bermoduskan PayPerSale, PayPerClick, PayPerLead, PayPerAction, PayPerSignUp, PayPerPost, PayPerWatch dan sebagainya.

Antara pecahan program affiliate yang terpopular adalah Pay Per Click dan Pay Per Sale. Kedua-dua model perniagaan ini sudahpun dikenali dan disertai oleh ramai penggiat affiliate dan usahawan di Internet.

Terdapat Program Affiliate juga menawarkan komisen sehingga 75% pada setiap jualan yang berjaya dihasilkan melalui link laman web anda. Seorang pakar Affiliate berkata, untuk menjalankan program affiliate...kita hanya perlu sertainya walaupun kita tidak memiliki laman web dan juga blog.

Ini kerana, link affiliate juga boleh diletakkan di mana-mana di Internet asalkan ia bukan berbentuk spam. Program Affiliate juga merupakan antara industri terhebat di Internet!
Barang sesiapa yang tidak dapat buat duit walau satu sen pun di Internet, maka dia adalah golongan yang rugi!