ARTIKEL MENARIK MINGGU INI
rakyat Malaysia menjana RM130,000...[baca lagi]
Adsense mampu jana pendapatan...[baca lagi]
cara buat duit paling senang di dunia...[baca lagi]

Ingin berkahwin? Haram hukumnya jika anda tidak mampu walaupun anda mudah gersang! Anda harus mampu!

28 June, 2008

Rahsia Mendapat Traffic Percuma

Bagaimanakah caranya untuk mendapat traffik ke laman web atau blog anda secara percuma dengan memerlukan sedikit usaha? Ini adalah cara yang digunakan oleh ramai Internet Marketer. Jadi, apakah caranya? Mudah sahaja?

Tulis artikel berkenaan dengan sesuatu di dalam blog anda yang berkaitan dengan tema laman web atau blog anda, isi kandungan laman web anda, produk dan perkhidmatan yang anda tawarkan, sesuatu yang anda pakar dan ia mestilah berkait rapat dengan mesej utama di dalam laman web atau blog anda.

Hantarkan artikel anda ke www.EzineArticles.com dan jangan lupa untuk meletakkan link laman web atau blog anda sekali dengan artikel yang anda tulis.

Apabila artikel anda sudah digunakan oleh beberapa webmaster, anda berpeluang untuk mendapatkan traffic secara percuma menerusi laman web pengguna artikel anda itu.

Tips Berkesan : Pastikan anda menyelitkan link anda di tengah-tengah artikel, bukan di akhir artikel. Ini kerana, pelawat pasti tidak akan terlepas pandang dan pasti akan melawati laman web atau blog anda. Dengan syarat, artikel anda berkualiti. Lebih banyak anda hantar artikel baru adalah lebih bagus!
Barang sesiapa yang tidak dapat buat duit walau satu sen pun di Internet, maka dia adalah golongan yang rugi!